İptal/İade Koşulları
Değerli Misafirimiz,
Sizlere daha kaliteli ve kesintisiz hizmet sunabilmek adına turizm acentemiz tarafından düzenlenen turlara katılım için yapılan işlemler, iptal ve ön ödemeler ile ilgili bazı bilgilendirmeleri paylaşmak istiyoruz.
- Tüm misafirlerimiz ile gezi başlamadan önce mutlaka e-mail veya yazılı medya yoluyla mutabık kalınan şartlar tarafımızca mutabık kalınan hali ile yerine getirilmek zorundadır. Bu mutabakat resmi yazılı sözleşme yerine geçer.
- Mutabık kalınan hizmet şartlarından herhangi biri eksik kalır veya yanlış olursa misafir bunu bildirme ve düzeltme isteme hakkına sahiptir.
- Araç veya rehberlik hizmetinden memnun kalınmadığı takdirde, imkanlar dahilinde 3 saat içerisinde bu iki hizmette talep üzerine değişiklik yapılabilir.
- Ön ödeme; tur rezervasyonu yapıldığı süreçte toplam ödemenin %25’i kadar ön ödeme acente tarafından alınır.
- A – Acente, gerekli tüm özeni göstermiş olmasına rağmen gezinin başlamasına engel teşkil eden; doğal afet, grev, terör, savaş ihtimali ve benzeri tüm mücbir sebeplerden dolayı geziyi iptal edebilir veya erteleyebilir. Bu durumlarda talep edilirse ön ödeme acente tarafından tamamen geri ödenir.
- B – Tur tarihinden 10 gün öncesine kadar yapılacak olan iptallerde, yapılan ön ödemelerin iadesi mümkün olmamaktadır. Bu süre zarfı içinde yapılan iptallerde, tedarikçilerimize yapılan ödemeler ve organizasyon süreçleri göz önünde bulundurularak, ön ödemeler iade edilemeyecektir. Seyahat planlarınızda herhangi bir değişiklik olması durumunda, mağduriyet yaşamamanız adına iptalinizi tur tarihinden en az 10 gün önce bildirmenizi rica ederiz. (Örn.: 11 Ekim’de başlayacak bir hizmet için 1 Ekim 23:59’a kadar iptal talep edilirse ön ödeme iade edilir, sonrasında iade edilemez.)
- C – Misafirin başlangıcını kaçırdığı hizmete iştirak etmediği durumda tüketiciye herhangi bir ücret iadesi yapılmaz.
- Tur programı veya hizmet koşullarında misafir tarafından revize talep edilirse, ek ücret ve hizmet hesaplanarak kendisine tebliğ edilir.